torstai 25. heinäkuuta 2013

Nirsoilija tässä terve!

Tervetuloa uuteen ruokablogiini. Minulla on ollut pitkän aikaa mielessä perustaa oma ruokablogi, mutta koska olen aika nirso ruoalle, niin aluksi ajattelin, että tämä blogihan kävisi loppupeleissä aika tylsäksi. Mutta sitten tajusin, että ehkä se juuri tekee tästä ruokablogista mielenkiintoisen, kun ruokarepertuaari ei ole kovin laaja :)

Olen aina rakastanut ruoan laittamista, varsinkin jälkiruokien ja muiden herkkujen tekemistä. Aina jos vain minulla on mahdollisuus leipoa jotain johonkin juhliin, niin varmasti teen sen. Yksi lempipuuhani onkin järjestää kaiken maailman tyttöjen iltoja, jotta pääsen kokeilemaan uusia reseptejä.

Suolaisista ruista lempiherkkujani ovat jauhalihasta ja kasviksista tehdyt annokset. En ole koskaan maistanut kalaa ja kanaakin olen testannut vain muutaman kerran. Minulla ei ole mitään aatetta, miksi en voisi syödä jotain, mutta jotenkin en vain uskalla edes maistaa. Se on joskus erittäin turhauttavaa, varsinkin jos yrittää etsiä porukalla jotain ravintolaa tai olen menossa kylään. Onneksi ravintolat ovat alkaneet tarjoamaan yhä enemmän kasvisruokia ja ystäväporukkani tietää millainen nirso minä olen.

Täällä blogissa tullaan siis näkemään paljon jauhelihasta sekä kasviksista tehtyjä ruokia samoin kuin jälkiruokia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti